Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy we Wrześni
Menu góra
Strona startowa Biuletyn Informacji Publicznej Zamówienia publiczne Informacja o wynikach przetargów
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty na na pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego branży drogowej (2 części) - Informacja o wynikach przetargów, menu 168, artykuł 2119 - BIP - Gmina Września”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Informacja o wynikach przetargów

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty na na pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego branży drogowej (2 części)

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZYCH OFERT

 

Zamawiający, Gmina Września na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. jedn. Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 ze zmianami) zawiadamia, że w niniejszym postępowaniu w części 1 - przebudowa nawierzchni drogi łączącej ul. Słowackiego z ul. Spokojną we Wrześni została wybrana oferta nr 2 złożona przez:

M.P.A.C. Czesław Wardeński

ul. Paderewskiego 20A

62-300 Września

 

Cena wybranej oferty brutto wynosi: 1.490,00 otych,

Termin płatności faktury: 30 dni.

Uzasadnienie wyboru:

Zamawiający zgodnie z przyjętymi kryteriami wyboru ofert (cena - 60%, termin płatności faktury - 40%) zawiadamia że jest to, najkorzystniejsza oferta w oparciu o podane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia kryteria wyboru spośród ofert nie podlegających odrzuceniu, oferta uzyskała w kryterium: cena - 60,00 pkt, termin płatności faktury - 40,00 pkt, łącznie oferta uzyskała 100,00 pkt.

Jednocześnie informuję, że w/w postępowaniu w tej części wpłynęły poniższe ważne oferty:

1) Zachodnie Centrum Konsultingowe EURO INVEST Sp. z o.o., ul. Sikorskiego 11/307, 66-400 Gorzów Wlkp. (oferta nr 1) - cena oferty brutto: 2.950,00 złotych, termin płatności faktury: 30 dni, punkty uzyskane w kryterium: cena - 30,28 pkt, termin płatności faktury - 40,00 pkt, oferta łącznie uzyskała - 70,28 pkt;

2) Przedsiębiorstwo „DROG-KAR" Ryszard Karalus., Gutowo Małe, ul. Powidzka 16, 62-300 Września (oferta nr 3) - cena oferty brutto: 1.722,00 złotych, termin płatności faktury: 30 dni, punkty uzyskane w kryterium: cena - 51,92 pkt, termin płatności faktury - 40,00 pkt, oferta łącznie uzyskała - 91,92 pkt;

3) Przedsiębiorstwo Usługowo-Budowlane CAMINO Mariusz Kluczyk, ul. Grzybowa 3 / 4, 62-030 Luboń (oferta nr 5) - cena oferty brutto: 2.950,00 złotych, termin płatności faktury: 30 dni, punkty uzyskane w kryterium: cena - 30,28 pkt, termin płatności faktury - 40,00 pkt, oferta łącznie uzyskała - 70,28 pkt.

 

 

W niniejszym postępowaniu w części 2 - budowa dróg gminnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą w rejonie ul. Azaliowej we Wrześni - etap 1a została wybrana oferta nr 7 złożona przez:

 

JPM Judyta Mularczyk

Czołowo, os. Międzylesie 47

62-035 Kórnik

 

Cena wybranej oferty brutto wynosi: 9.815,40 otych,

Termin płatności faktury: 30 dni.

Uzasadnienie wyboru:

Zamawiający zgodnie z przyjętymi kryteriami wyboru ofert (cena - 60%, termin płatności faktury - 40%) zawiadamia że jest to, najkorzystniejsza oferta w oparciu o podane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia kryteria wyboru spośród ofert nie podlegających odrzuceniu, oferta uzyskała w kryterium: cena - 60,00 pkt, termin płatności faktury - 40,00 pkt, łącznie oferta uzyskała 100,00 pkt.

Jednocześnie informuję, że w/w postępowaniu w tej części wpłynęły poniższe ważne oferty:

1) Zachodnie Centrum Konsultingowe EURO INVEST Sp. z o.o., ul. Sikorskiego 11/307, 66-400 Gorzów Wlkp. (oferta nr 1) - cena oferty brutto: 22.140,00 złotych, termin płatności faktury: 30 dni, punkty uzyskane w kryterium: cena - 26,60 pkt, termin płatności faktury - 40,00 pkt, oferta łącznie uzyskała - 66,60 pkt;

2) M.P.A.C. Czesław Wardeński, ul. Paderewskiego 20A, 62-300 Września (oferta nr 2) - cena oferty brutto: 28.950,00 złotych, termin płatności faktury: 30 dni, punkty uzyskane w kryterium: cena - 20,34 pkt, termin płatności faktury - 40,00 pkt, oferta łącznie uzyskała - 60,34 pkt;

3) P.H.U. Kompleksowa Obsługa Inwestycji Grzegorz Malecha, ul. Wrocławska 15, 63-200 Jarocin (oferta nr 4) - cena oferty brutto: 11.900,00 złotych, termin płatności faktury: 30 dni, punkty uzyskane w kryterium: cena - 49,49 pkt, termin płatności faktury - 40,00 pkt, oferta łącznie uzyskała - 89,49 pkt;

4) Przedsiębiorstwo Usługowo-Budowlane CAMINO Mariusz Kluczyk, ul. Grzybowa 3 / 4, 62-030 Luboń (oferta nr 5) - cena oferty brutto: 29.520,00 złotych, termin płatności faktury: 30 dni, punkty uzyskane w kryterium: cena - 19,95 pkt, termin płatności faktury - 40,00 pkt, oferta łącznie uzyskała - 59,95 pkt;

5) PBS DIT Ryszard Przybył, ul. Kościuszki 60/4, 62-300 Września (oferta nr 6) - cena oferty brutto: 35,670,00 złotych, termin płatności faktury: 30 dni, punkty uzyskane w kryterium: cena - 16,51 pkt, termin płatności faktury - 40,00 pkt, oferta łącznie uzyskała - 56,51 pkt.

Metryka

sporządzono
2018-11-27 przez Tomasz Koralewski
udostępniono
2018-11-27 00:00 przez Zaworski Sławomir
zmodyfikowano
2020-09-17 15:38 przez Zaworski Sławomir
zmiany w dokumencie
ilość odwiedzin
185
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.