Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty na przebudowę nawierzchni dróg gminnych w zakresie chodników: część 1 - chodnik w Nowym Folwarku od nr 24 do nr 28
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Zamawiający Gmina Września reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy Września zawiadamia o zakończeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego realizowanego w trybie przetargu nieograniczonego na przebudowę nawierzchni dróg gminnych w zakresie chodników: część 1 - chodnik w Nowym Folwarku od nr 24 do nr 28, część 2 - chodnik w Marzeninie.
Na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 ze zmianami) zawiadamia, że w niniejszym postępowaniu w części 1 - chodnik w Nowym Folwarku od nr 24 do nr 28 została wybrana oferta nr 1 złożona przez:
Zakład Drogowy Sp. z o.o.
Psary Małe, ul. Krótka 1a
62-300 Września
Cena wybranej oferty brutto wynosi: 17.921,10 złotych,
Skrócenie terminu wykonania: 20 dni,
Termin płatności faktury: 30 dni.
Uzasadnienie wyboru:
Zamawiający zgodnie z przyjętymi kryteriami wyboru ofert (cena - 60%, skrócenie terminu wykonania - 10%, termin płatności faktury - 30%) zawiadamia że jest to, najkorzystniejsza oferta w oparciu o podane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia kryteria wyboru spośród ofert nie podlegających odrzuceniu, oferta uzyskała w kryterium: cena - 60,00 pkt, skrócenie terminu wykonania - 6,67 pkt, termin płatności faktury - 30,00 pkt, łącznie oferta uzyskała 96,67 pkt.
Jednocześnie informuję, że w/w postępowaniu wpłynęły poniższe ważne oferty:
1) „AD-BRUK" Usługi Remontowo-Budowlane Adrian Krause, Gorazdowo 22A/4, 62-305 Sokolniki (oferta nr 2) - cena oferty brutto: 27.727,92 złotych, skrócenie terminu wykonania: 30 dni, termin płatności faktury: 30 dni, oferta uzyskała w kryterium: cena - 38,78 pkt, skrócenie terminu wykonania - 10,00 pkt, termin płatności faktury: 30,00 pkt, oferta łącznie uzyskała - 78,78 pkt;
2) Firma Drogowa „ANDAR" s.c. A.D. Białobrzyccy, ul. Wodna 18, 62-200 Gniezno (oferta nr 3) - cena oferty brutto: 22.804,14 złotych, skrócenie terminu wykonania: 20 dni, termin płatności faktury: 30 dni, oferta uzyskała w kryterium: cena - 47,15 pkt, skrócenie terminu wykonania - 6,67 pkt, termin płatności faktury: 30,00 pkt, oferta łącznie uzyskała - 83,82 pkt;
3) Zakład Budownictwa Ogólnego „INS-BUD" Kamil Parus, Drzewce 66, 62-410 Zagórów (oferta nr 4) - cena oferty brutto: 25.926,25 złotych, skrócenie terminu wykonania: 20 dni, termin płatności faktury: 30 dni, oferta uzyskała w kryterium: cena - 41,47 pkt, skrócenie terminu wykonania - 6,67 pkt, termin płatności faktury: 30,00 pkt, oferta łącznie uzyskała - 78,14 pkt
W związku z powyższym na podstawie art. 94 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający zawrze umowę z Wykonawcą, którego oferta została wybrana, w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przekazania niniejszego zawiadomienia.
Zamawiający informuje, że w dniu 2 sierpnia 2019 roku zawiadomił Wykonawców o unieważnieniu postępowania w części 2 - chodnik w Marzeninie.