Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy we Wrześni
Menu góra
Strona startowa Przydatne informacje Rejestr zmian
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Start - Protokół - Rejestr zmian, rejestr 566, menu 9, artykuł 566 - BIP - Gmina Września”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Rejestr zmian

Publikacja aktualności 'Protokół z Komisji Rewizyjnej z dnia 18 czerwca 2019 r.'

Protokół
z posiedzenia
Komisji Rewizyjnej
z dnia 18 czerwca 2019 r.

Pkt 1
Przewodniczący Komisji Rewizyjnej, radny Ryszard Szwajca o godz. 9.00 otworzył posiedzenie Komisji. W posiedzeniu uczestniczyło 3 członków Komisji Rewizyjnej (załącznik nr 1).

Uczestnicy posiedzenia nie będący członkami Komisji:
Anita Grabarek, młodszy referent  w Biurze Rady,
Agnieszka Kasprzak, samodzielny referent w Biurze Rady.

Pkt 2
Przewodniczący Komisji Rewizyjnej, radny Ryszard Szwajca przedstawił porządek obrad Komisji Rewizyjnej (załącznik nr 2).

1. Otwarcie posiedzenia.
2. Przedstawienie i przyjęcie porządku obrad.
3. Zapoznanie się z opinią Regionalnej Izby Obrachunkowej w sprawie wydania opinii o wniosku Komisji Rewizyjnej w sprawie udzielenia absolutorium Burmistrzowi Miasta i Gminy Września z tytułu wykonania budżetu za 2018 rok
4. Wolne głosy i wnioski.
5. Zakończenie posiedzenia.

Komisja Rewizyjna w obecności 3 radnych jednogłośnie przyjęła porządek obrad.

Pkt 3 
Przewodniczący Komisji Rewizyjnej, radny Ryszard Szwajca poprosił komisję o zapoznanie się z opinią Regionalnej Izby Obrachunkowej w sprawie wydania opinii o wniosku Komisji Rewizyjnej w sprawie udzielenia absolutorium Burmistrzowi Miasta i Gminy Września z tytułu wykonania budżetu za 2018 rok  (załącznik nr 3).
Komisja Rewizyjna  zapoznała się z Uchwałą Nr SO-0955/54/5/Ko/2019 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Poznaniu z dnia 10 czerwca 2019 r. w sprawie wyrażenia opinii o wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej we Wrześni w sprawie udzielenia absolutorium Burmistrzowi Miasta i Gminy Września z tytułu wykonania budżetu za rok 2018.


Pkt 4

Komisja Rewizyjna ustaliła, że po przerwie wakacyjnej rozpatrzy na najbliższym posiedzeniu, realizację uchwały o środkach niewygasających w roku 2018, a w następnej kolejności realizację obsługi gospodarki odpadami komunalnymi  na terenie gminy Września.
Komisja Rewizyjna  zapoznała się również ze skargą  na Przewodniczącego Rady Miejskiej we Wrześni, złożoną przez mieszkańca Grzybowa w przedmiocie nie wykonania uchwały Rady Miejskiej nr XXII/292/2017 z dnia 23 lutego 2017 roku.



Pkt 5
Wobec wyczerpania porządku obrad Przewodniczący Komisji Rewizyjnej, radny Ryszard Szwajca o godz. 10:10 zamknął posiedzenie Komisji. Protokół zawiera 3 ponumerowane strony. Wszystkie załączniki znajdują się do wglądu w Biurze Rady Miejskiej w Urzędzie Miasta i Gminy Września.

 

Przewodniczący
Komisji Rewizyjnej 
/-/radny Ryszard Szwajca





Zastępca Komisji Rewizyjnej
/-/radny Radosław Garbarek




członek Komisji Rewizyjnej
/-/radny Bogumił Kwiatkowski



Protokolant
Agnieszka Kasprzak

 

Metryka

data wytworzenia
2019-07-09
data udostępnienia
2019-07-09
sporządzone przez
Agnieszka Kasprzak
opublikowane przez
Zaworski Sławomir
data wykonania
2020-09-10
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.