Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy we Wrześni
Menu góra
Strona startowa Przydatne informacje Rejestr zmian
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Start - Protokół z posiedzenia komisji rozwoju wsi - Rejestr zmian, rejestr 559, menu 9, artykuł 559 - BIP - Gmina Września”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Rejestr zmian

Publikacja aktualności 'Protokół z posiedzenia Komisji Rewizyjnej z dnia 5 listopada 2019 r.'

Protokół
z posiedzenia
Komisji Rewizyjnej
z dnia 5 listopada 2019 r.

 

 

Pkt 1
Przewodniczący Komisji Rewizyjnej, radny Ryszard Szwajca
 o godz. 9.00 otworzył posiedzenie Komisji. W posiedzeniu uczestniczyło 3 członków Komisji Rewizyjnej (załącznik nr 1).

Uczestnicy posiedzenia nie będący członkami Komisji:
Anita Grabarek, młodszy referent  w Biurze Rady,
Agnieszka Kasprzak, samodzielny referent w Biurze Rady.


Pkt 2
Przewodniczący Komisji Rewizyjnej, radny Ryszard Szwajca
 przedstawił porządek obrad Komisji Rewizyjnej (załącznik nr 2).


1. Otwarcie posiedzenia.
2. Przedstawienie i przyjęcie porządku obrad.
3. Omówienie i analiza  materiałów źródłowych związanych z dochodami  Gospodarki Odpadami  Komunalnymi na terenie Miasta i Gminy Września za okres 3 kwartałów br.-(kontynuacja)
4. Wolne głosy i wnioski.
5. Zakończenie posiedzenia.



Komisja Rewizyjna w obecności 3 radnych jednogłośnie przyjęła porządek obrad.

Pkt 3 
Przewodniczący Komisji Rewizyjnej, radny Ryszard Szwajca
 zaproponował, by komisja zapoznała się z dokumentacją dotyczącą  wpływów z tytułu opłaty śmieciowej w roku 2019 według klasyfikacji 90002-0490, 90002-0640, 90002-0910 i rodzaju wpłat  (opłata śmieciowa, koszty egzekucyjne, odsetki) od I -IX 2019 r. (załącznik nr 3). 


Komisja Rewizyjna stwierdza, że w po analizie przedstawionego materiału za pierwsze III kwartały br. tzw. „opłaty śmieciowej” daje duże prawdopodobieństwo pokrycia kosztów funkcjonowania gospodarki odpadami. Jeżeli nie nastąpią ustawowe zmiany w systemie gospodarowania odpadami, jest duże prawdopodobieństwo, że w roku 2020 stawki „opłaty śmieciowej ” pozostaną na poziomie tegorocznym.


Pkt 4
Komisja Rewizyjna
 ustaliła, że następne posiedzenie komisji odbędzie się dnia 3 grudnia br., a tematem posiedzenia będzie sprawozdanie z działalności Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej we Wrześni za 2019 rok jak również ustalenie Planu Pracy Komisji na 2020 rok.



Pkt 5
Wobec wyczerpania porządku obrad Przewodniczący Komisji Rewizyjnej, radny Ryszard Szwajca o godz. 10:45 zamknął posiedzenie Komisji. Protokół zawiera 3 ponumerowane strony. Wszystkie załączniki znajdują się do wglądu w Biurze Rady Miejskiej w Urzędzie Miasta i Gminy Września.

 

 

Przewodniczący
Komisji Rewizyjnej 

/-/radny Ryszard Szwajca




Zastępca Komisji Rewizyjnej

/-/radny Radosław Garbarek




członek Komisji Rewizyjnej

/-/radny Bogumił Kwiatkowski




Protokolant
Agnieszka Kasprzak

 

Metryka

data wytworzenia
2019-12-09
data udostępnienia
2019-12-09
sporządzone przez
Agnieszka Kasprzak
opublikowane przez
Zaworski Sławomir
data wykonania
2020-09-10
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.