Protokół 23
Protokół
komisji rewizyjnej
z posiedzenia
w dniu 10 września 2002 roku
Pkt. 1
Przewodniczący Komisji radny Karol Wójcik o godz. 16.30 otworzył posiedzenie komisji.
Zgodnie z listą obecności (załącznik nr 1) w posiedzeniu uczestniczyło 6 członków komisji, co stanowiło quorum pozwalające podejmować prawomocne decyzje.
Goście:
- Alfred Bgucki, skarbnik.
Komisja jednogłośnie przyjęła zaproponowany przez Przewodniczącego komisji porządek obrad (załącznik nr 2).
Porządek obrad:
1. Otwarcie posiedzenia.
2. Kontrola wykonania budżetu Miasta i Gminy Września w I-wszym półroczu 2002 roku.
3. Wolne głosy i wnioski.
4. Zamknięcie posiedzenia.
Pkt. 2
Alfred Bgucki, skarbnik, omówił:
- informację w sprawie sprzedaży lokali komunalnych w 2002 r. (załącznik nr 3),
- informację na temat podatku rolnego od osób pranych (załącznik nr 4).
W związku z przedstawionymi informacjami komisja poprosiła na kolejne posiedzenie informacje na temat:
- terminu wpływu oraz powodu nie załatwienia wniosków dotyczących sprzedaży lokali komunalnych,
- niskiego wykonania wydatków na dożywianie dzieci,
- wykaz udzielonych ulg i umorzeń w 2002 r.
Pkt. 3
Termin kolejnego posiedzenia – 16 września br. godz. 16.30.
Pkt. 4
Wobec wyczerpania porządku obrad Przewodniczący komisji o godz. 18.00 zamknął posiedzenie.
Protokół zawiera 2 ponumerowane strony.
Wszystkie załączniki znajdują się do wglądu w Biurze Rady Miejskiej w Urzędzie Miasta i Gminy we Wrześni.
Protokolant:
Przewodniczący:
Robert Klimczak
/-/
komisji rewizyjnej
radny Karol Wójcik
/-/