Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy we Wrześni
Menu góra
Strona startowa Biuletyn Informacji Publicznej Zamówienia publiczne Przetargi 2018
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad budową infrastruktury drogowej - 2 zadania - Przetargi 2018, menu 175, artykuł 2639 - BIP - Gmina Września”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Przetargi 2018

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad budową infrastruktury drogowej - 2 zadania

Burmistrz Miasta i Gminy Września

 

ul. Ratuszowa 1

 

62-300 Września

 

 

 

 

 

Ogłasza przetarg nieograniczony poniżej równowartości 221.000 euro na:

 

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad budową

infrastruktury drogowej

 

Część 1 - Przebudowa nawierzchni drogi łączącej ul. Słowackiego i ul. Spokojną we Wrześni

 

Część 2 - Budowa dróg wraz z infrastrukturą w rejonie ul. Azaliowej we Wrześni - etap 1a

 

 

 

 

 

Termin realizacji usługi:

 

część 1 - termin wykonania robót do 7.12.2018 r.

 

część 2 - termin wykonania robót do 30.05.2019 r.

 

 

 

 

Formularz zawierający specyfikację istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami można odebrać w siedzibie zamawiającego: Września, ul. Ratuszowa 1 pok. Nr 13 lub pobrać plik zawierający siwz wraz z załącznikami poniżej treści ogłoszenia.

 

 

 

 

Otwarcie ofert nastąpi 13 listopada 2018 roku

 

w siedzibie Zamawiającego o godz. 10.00

 

 

 

Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 1 - biuro obsługi interesanta, do dnia 13 listopada 2018 r. do godz. 09:45.

 

 

 

Termin związania ofertą w niniejszym postępowaniu wynosi 30 dni od daty składania ofert.

 

 

 

Kryterium oceny ofert:

 

Cena - 60 %

 

Termin płatności faktury - 40%

 

 

 

Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych

 

pod numerem 644356-N-2018 w dniu 05.11.2018 r.

 

Metryka

sporządzono
2018-11-05 przez Tomasz Koralewski
udostępniono
2018-11-05 00:00 przez Zaworski Sławomir
zmodyfikowano
2020-09-22 09:03 przez Zaworski Sławomir
zmiany w dokumencie
ilość odwiedzin
422
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.