Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty na zakup materiałów drogowych
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Zamawiający Gmina Września reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy Września zawiadamia o zakończeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego realizowanego w trybie przetargu nieograniczonego na zakup materiałów drogowych.
Na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. jedn. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 ze zmianami) zawiadamia, że w niniejszym postępowaniu została wybrana oferta nr 1 złożona przez:
PHP TEX-BIS Grzegorz Cieślarski
Przyłubie 41
62-560 Skulsk
Cena wybranej oferty brutto wynosi: 67.847,00 złotych,
Termin płatności faktury: 30 dni.
Uzasadnienie wyboru:
Zamawiający zgodnie z przyjętymi kryteriami wyboru ofert (cena - 60%, termin płatności faktury - 40%) zawiadamia że jest to, najkorzystniejsza oferta w oparciu o podane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia kryteria wyboru spośród ofert nie podlegających odrzuceniu, ofertauzyskała w kryterium: cena – 60,00 pkt, termin płatności faktury - 40,00 pkt, łącznie oferta uzyskała 100,00 pkt.
Jednocześnie informuje, że w/w postępowaniu wpłynęła poniższa ważna oferta:
1) Zakład Drogowy Sp. z o.o., Psary Małe, ul. Krótka 1a, 62-300 Września – oferta nr 2 – cena oferty brutto: 83.029,00 złotych, termin płatności faktury: 30 dni, punkty uzyskane w kryterium: cena – 49,03 pkt, termin płatności faktury – 40,00 pkt, oferta łącznie uzyskała – 89,03 pkt.
W związku z powyższym na podstawie art. 94 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający zawrze umowę z Wykonawcą, którego oferta została wybrana, w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przekazania niniejszego zawiadomienia.