Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy we Wrześni
Menu góra
Strona startowa Biuletyn Informacji Publicznej Zamówienia publiczne Informacja o wynikach przetargów
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Zawiadomienie o unieważnieniu czynności wyboru najkorzystniejszej oferty oraz unieważnieniu postępowania na sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych Urzędu Miasta i Gminy we Wrześni oraz jednostek org - Informacja o wynikach przetargów, menu 168, artykuł 2073 - BIP - Gmina Września”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Informacja o wynikach przetargów

Zawiadomienie o unieważnieniu czynności wyboru najkorzystniejszej oferty oraz unieważnieniu postępowania na sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych Urzędu Miasta i Gminy we Wrześni oraz jednostek org

ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU CZYNNOŚCI WYBORU

 

 

Zamawiający, Gmina Września działając na podstawie art. 7 ust.1 i art. 181 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 ze zm.) w związku z uznaniem zasadności informacji przekazanej przez Wykonawcę, zawiadamia o unieważnieniu czynności wybory najkorzystniejszej oferty w postępowaniu o udzieleniu zamówienia publicznego realizowanego w trybie przetargu nieograniczonego na sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych Urzędu Miasta i Gminy we Wrześni oraz jednostek organizacyjnych w 2019 roku.

Zamawiający, Gmina Września działając zgodnie z art. 93 ust. 3 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 ze zm.) zawiadamia o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na mocy art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. postępowanie obarczone jest niemożliwa do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający w załączniku nr 1.1 - kosztorys ofertowy popełnił błąd w doborze bębna dla drukarki poz. 9 co spowodowało niekompatybilność oferowanych materiałów z wymaganiami tego urządzenia oraz dla poz. 81 i 82 Zamawiający popełnił błąd w opisie wymagań dla minimalnej wydajności materiału eksploatacyjnego, które nie są w chwili obecnej oferowane przez producentów.

Metryka

sporządzono
2019-03-22 przez Monika Musielak
udostępniono
2019-03-22 00:00 przez Zaworski Sławomir
zmodyfikowano
2020-09-17 14:40 przez Zaworski Sławomir
zmiany w dokumencie
ilość odwiedzin
181
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.