Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania na zagospodarowanie terenu rekreacyjnego przy ul. Suwalskiej we Wrześni (II postępowanie)
ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
Zamawiający, Gmina Września reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy Września, działając zgodnie z art. 93 ust. 3 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (t. jedn. Dz. U. z 2017 r., poz. 1579) zawiadamia o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nazagospodarowanie terenu rekreacyjnego przy ul. Suwalskiej we Wrześni (II postępowanie) prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego poniżej równowartości 5.225.000 euro.
Postępowanie w części 1 - budowa systemu automatycznego nawadniania, części 2 - budowa placu zabaw, siłowni zewnętrznej, górki zjazdowej i małej architektury oraz część 4 - utwardzenie, oświetlenie i monitoring terenu zostało unieważnione na mocy art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Natomiast postępowanie w części 3 - budowa rosarium, tarasu widokowego i kładki nadrzecznej zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
UZASADNIENIE
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na zagospodarowanie terenu rekreacyjnego przy ul. Suwalskiej we Wrześni (II postępowanie) w części 1 - budowa systemu automatycznego nawadniania, części 2 - budowa placu zabaw, siłowni zewnętrznej, górki zjazdowej i małej architektury oraz część 4 - utwardzenie, oświetlenie i monitoring terenu została złożona jedna oferta tj. GARTE Sp. z o.o. Sp. komandytowa ul. Słoneczna 5, 62-020 Swarzędz - wartość oferty: część 1 - 67.517,18 zł brutto, część 2 - 1.448.575,43 zł brutto, część 4 - 998.278,33 zł brutto, skrócenie terminu realizacji zadania: część 1, 2 i 4 - 0 dni, termin płatności faktury: część 1,2 i 4 - 30 dni. Zamawiający podczas publicznej sesji otwarcia ofert, zgodnie z art. 86 ust. 3 ustawy poinformował o wysokości środków jaką zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia, która wynosiła dla części 1 - 45.000,00 zł brutto, dla części 2 - 655.000,00 zł brutto, dla części 3 - 415.000,00 zł brutto i dla części 4 - 610.000,00 zł brutto. Cena brutto najkorzystniejszej oferty złożonej w niniejszym postępowaniu w części 1, 2 i 4 przekroczyła wielkość środków finansowych jakie zamierzano przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w części 1, 2 i 4. W związku z powyższym postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w części 1, 2 i 4 na zagospodarowanie terenu rekreacyjnego przy ul. Suwalskiej we Wrześni (II postępowanie) zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na zagospodarowanie terenu rekreacyjnego przy ul. Suwalskiej we Wrześni (II postępowanie) w części 3 - budowa rosarium, tarasu widokowego i kładki nadrzecznejnie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Dnia 26.09.2017 r. o godz. 10: 45 upłynął termin składania ofert w w/w postępowaniu. Do wyznaczonego terminu nie wpłynęła do Zamawiającego żadna oferta. W związku z powyższym postępowanie w części 3 zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.