Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy we Wrześni
Menu góra
Strona startowa Biuletyn Informacji Publicznej Zamówienia publiczne Przetargi 2015
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Usługa dzierżawy i serwisu urządzeń wielofunkcyjnych (kserokopiarek) wraz z usługą rozliczania kosztów oraz monitoringu stanu urządzeń i dostawą materiałów eksploatacyjnych dla Urzędu Miasta i Gminy we Wrześni - Przetargi 2015, menu 323, artykuł 7069 - BIP - Gmina Września”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Przetargi 2015

Usługa dzierżawy i serwisu urządzeń wielofunkcyjnych (kserokopiarek) wraz z usługą rozliczania kosztów oraz monitoringu stanu urządzeń i dostawą materiałów eksploatacyjnych dla Urzędu Miasta i Gminy we Wrześni

Burmistrz Miasta i Gminy Września

 

ul. Ratuszowa 1

 

62-300 Września

 

 

 

 

 

 

ogłasza przetarg nieograniczony poniżej równowartości 207.000 euro

 

 

Usługa dzierżawy i serwisu urządzeń wielofunkcyjnych

(kserokopiarek) wraz z usługą rozliczania kosztów oraz

monitoringu stanu urządzeń i dostawą materiałów

eksploatacyjnych dla Urzędu Miasta i Gminy we Wrześni

 

 

 

Okres obowiązywania umowy: 36 miesiące

 

 

 

Formularz zawierający specyfikację istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami można odebrać w siedzibie zamawiającego: Września, ul. Ratuszowa 1 pok. Nr 13 lub pobrać plik zawierający siwz wraz z załącznikami poniżej treści ogłoszenia.

 

 

 

 

Otwarcie ofert nastąpi 18 grudnia 2015 roku

w siedzibie Zamawiającego o godz. 09.45

 

 

 

Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 1 - biuro obsługi interesanta, do dnia 18 grudnia 2015 r. do godz. 10.00

 

 

 

Termin związania ofertą w niniejszym postępowaniu wynosi 30 dni od daty składania ofert.

 

 

Kryterium oceny ofert:

 

Cena - 95 %

 

Czas usunięcia awarii - 5%

 

 

 

Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych

 

pod numerem 337818 - 2015 w dniu 10.12.2015 r.

 

Metryka

sporządzono
2015-12-10 przez Tomasz Koralewski
udostępniono
2015-12-10 00:00 przez Zaworski Sławomir
zmodyfikowano
2020-10-13 10:29 przez INTERmedi@ Administrator
zmiany w dokumencie
ilość odwiedzin
326
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.