Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy we Wrześni
Menu góra
Strona startowa Biuletyn Informacji Publicznej Zamówienia publiczne Przetargi 2018
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Zakup komputerów (zestawy), urządzeń peryferyjnych, materiałów eksploatacyjnych, akcesoriów komputerowych oraz oprogramowania w 2018 roku - odpowiedź na pytania (3) - Przetargi 2018, menu 175, artykuł 6592 - BIP - Gmina Września”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Przetargi 2018

Zakup komputerów (zestawy), urządzeń peryferyjnych, materiałów eksploatacyjnych, akcesoriów komputerowych oraz oprogramowania w 2018 roku - odpowiedź na pytania (3)

Burmistrz Miasta i Gminy Września

 

ul. Ratuszowa 1

 

62-300 Września

 

 

 

 

 

ogłasza przetarg nieograniczony poniżej równowartości 221.000 euro

 

 

Zakup komputerów (zestawy), urządzeń peryferyjnych,

materiałów eksploatacyjnych, akcesoriów komputerowych

oraz oprogramowania w 2018 roku

 

 

 

Część 1 - komputery, peryferia, materiały eksploatacyjne

 

Część 2 - oprogramowanie

 

 

 

Termin obowiązywania umowy: 31 grudnia 2018 roku

 

 

 

Formularz zawierający specyfikację istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami można odebrać w siedzibie zamawiającego: Września, ul. Ratuszowa 1 pok. Nr 13 lub pobrać plik zawierający siwz wraz z załącznikami poniżej treści ogłoszenia.

 

 

 

Wadium: część 1 - 4.000 złotych, część 2 - nie wymagane wadium

 

 

 

Otwarcie ofert nastąpi 20 lutego 2018 roku

 

w siedzibie Zamawiającego o godz. 10:00

 

 

 

Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 1 - biuro obsługi interesanta, do dnia 20 lutego 2018 r. do godz. 09:45.

 

Termin związania ofertą w niniejszym postępowaniu wynosi 30 dni od daty składania ofert.

 

 

 

Kryterium oceny ofert:

 

Cena - 60 %

 

Termin dostaw cząstkowych - 30%

 

Rozszerzenie gwarancji - 10%

 

 

 

Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych

 

pod numerem 516039-N-2018 w dniu 08.02.2018 r.

 

Metryka

sporządzono
2018-02-08 przez Tomasz Koralewski
udostępniono
2018-02-08 00:00 przez Zaworski Sławomir
zmodyfikowano
2020-10-07 14:18 przez INTERmedi@ Administrator
zmiany w dokumencie
ilość odwiedzin
904
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.