Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty na opracowanie dokumentacji projektowej budowy drogi gminnej w rejonie Samorządowej Szkoły Podstawowej nr 2 we Wrześni
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Zamawiający, Gmina Września reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy Września zawiadamia o zakończeniu postępowania o udzieleniu zamówienia publicznego realizowanego w trybie przetargu nieograniczonego na opracowanie dokumentacji projektowej budowy drogi gminnej w rejonie Samorządowej Szkoły Podstawowej nr 2 we Wrześni.
Na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 ze zmianami) zawiadamia się, że w niniejszym postępowaniu została wybrana oferta nr1złożona przez:
PBS „Dit" Ryszard Przybył
ul. Kościuszki 60/4
62-300 Września
Cena wybranej oferty brutto wynosi: 16.912,50 zł
Udzielona rękojmia: 60 miesięcy
Uzasadnienie wyboru:
Zamawiający zgodnie z przyjętym kryterium wyboru ofert (CENA 95%, UDZIELONA RĘKOJMIA 5%) zawiadamia że, najkorzystniejsza oferta w oparciu o podane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia kryterium wyboru spośród ofert nie podlegających odrzuceniu, uzyskała w kryterium CENA-95 pkt oraz w kryterium UDZIELONA RĘKOJMIA-5 pkt, łącznie oferta uzyskała 100 pkt.
Jednocześnie informuję, iż w wyżej wymienionym postępowaniu została złożona jedna oferta.