Zawiadomienie o unieważnieniu czynności wyboru najkorzystniejszej oferty oraz unieważnieniu postępowania na sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych Urzędu Miasta i Gminy we Wrześni oraz jednostek org
ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU CZYNNOŚCI WYBORU
Zamawiający, Gmina Września działając na podstawie art. 7 ust.1 i art. 181 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 ze zm.) w związku z uznaniem zasadności informacji przekazanej przez Wykonawcę, zawiadamia o unieważnieniu czynności wybory najkorzystniejszej oferty w postępowaniu o udzieleniu zamówienia publicznego realizowanego w trybie przetargu nieograniczonego na sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych Urzędu Miasta i Gminy we Wrześni oraz jednostek organizacyjnych w 2019 roku.
Zamawiający, Gmina Września działając zgodnie z art. 93 ust. 3 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 ze zm.) zawiadamia o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na mocy art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. postępowanie obarczone jest niemożliwa do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający w załączniku nr 1.1 - kosztorys ofertowy popełnił błąd w doborze bębna dla drukarki poz. 9 co spowodowało niekompatybilność oferowanych materiałów z wymaganiami tego urządzenia oraz dla poz. 81 i 82 Zamawiający popełnił błąd w opisie wymagań dla minimalnej wydajności materiału eksploatacyjnego, które nie są w chwili obecnej oferowane przez producentów.