Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty na wykonanie nakładki asfaltowej na drodze gminnej ul. Nekielska w Psarach Małych
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Zamawiający Gmina Września reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy Września na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 ze zm.) zawiadamia, że w niniejszym postępowaniu została wybrana oferta nr 2 złożona przez:
SKANSKA S.A.
ul. Gen. J. Zajączka 9
01-518 Warszawa
Cena wybranej oferty brutto: 91.857,81 złotych
Skrócenie terminu realizacji: 20 dni
Uzasadnienie wyboru:
Zamawiający zgodnie z przyjętymi kryteriami wyboru ofert (cena-60%, skrócenie terminu realizacji-40%) zawiadamia że, najkorzystniejsza oferta w oparciu o podane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia kryteria wyboru spośród ofert nie podlegających odrzuceniu, oferta uzyskała w kryterium:cena - 60,00 pkt, skrócenie terminu realizacji-40 pkt, łącznie oferta uzyskała 100,00 pkt.
Jednocześnie informuję, że w/w postępowaniu w wpłynęły poniższe oferty:
- oferta nr 1 - Konsorcjum firm w składzie: Lider - INFRAKOM Kościan Sp. z o.o. Sp. k., ul. Nowowiejskiego 4, 64-000 Kościan, Partner - INFRAKOM Sp. z o.o., ul. Nowowiejskiego 4, 64-000 Kościan - wartość oferty brutto: 159.383,40 złotych, skrócenie terminu realizacji: 0 dni, punkty uzyskane w kryterium: cena - 34,58 pkt, skrócenie terminu realizacji - 0,00 pkt, oferta łącznie uzyskała: 34,58 pkt.
W związku z powyższym na podstawie art. 94 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający zawrze umowę z Wykonawcą, którego oferta została wybrana, w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przekazania niniejszego zawiadomienia.