Informacja o unieważnieniu postępowania na wykonanie remontu w budynku Samorządowej Szkoły Podstawowej Nr 2 we Wrześni
ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
Zamawiający, Gmina Września reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy Września, działając zgodnie z art. 93 ust. 3 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych zawiadamia o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na remont w budynku Samorządowej Szkoły Podstawowej Nr 2 we Wrześni prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego poniżej równowartości 5.225.000 euro. Postępowanie zostało unieważnione na mocyart. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
UZASADNIENIE
Dnia 9 maja 2017 roku o godzinie 10:45 upłynął termin składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na remont w budynku Samorządowej Szkoły Podstawowej Nr 2 we Wrześni. Do wyznaczonego terminu nie wpłynęła do Zamawiającego żadna oferta. W związku z powyższym postępowanie zostało unieważnione.