Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania przetargowego na remont w budynku Samorządowej Szkoły Podstawowej Nr 2 we Wrześni (II postępowanie)
ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
Zamawiający, Gmina Września reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy Września, zawiadamia o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na remont w budynku Samorządowej Szkoły Podstawowej Nr 2 we Wrześni (II postępowanie) prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego poniżej równowartości 5.225.000 euro. Postępowanie zostało unieważnione na mocy art. 93 ust. 1 pkt 1ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 ze zmianami) tj. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
UZASADNIENIE
Dnia 29.05.2017 roku o godzinie 10:45 upłynął termin składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na remont w budynku Samorządowej Szkoły Podstawowej Nr 2 we Wrześni (II postępowanie). Do wyznaczonego terminu nie wpłynęła do Zamawiającego żadna oferta. W związku z powyższym postępowanie zostało unieważnione na mocy art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.