Informacja o wyborze najkoprzystniejszej oferty na zakup wyposażenia dla szkół w Gminie Września; część 1 - szafki, część 2 - stoliki i krzesełka
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Zamawiający, Gmina Września reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy Września zawiadamia o zakończeniu postępowania o udzieleniu zamówienia publicznego realizowanego w trybie przetargu nieograniczonego na zakup wyposażenia dla szkół w Gminie Września: część 1 - szafki, część 2 - stoliki i krzesełka.
Na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 ze zmianami) zawiadamia, że w niniejszym postępowaniu w części nr 1 - szafki została wybrana oferta nr 4 złożona przez:
F. H. SYSTEM Krzysztof Mliczek
ul. Nadbrzeżna 29
33-335 Nawojowa
Cena wybranej oferty brutto wynosi: 101.253,60 zł,
Skrócenie terminu wykonania zamówienia: 14 dni
Uzasadnienie wyboru:
Zamawiający zgodnie z przyjętymi kryteriami wyboru ofert (cena - 60%; skrócenie terminu wykonania zamówienia - 40%) zawiadamia że, jest to najkorzystniejsza oferta w oparciu o podane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia kryterium wyboru spośród ofert nie podlegających odrzuceniu, oferta uzyskała w kryterium: cena - 60,00 pkt, skrócenie terminu wykonania zamówienia - 35,00 pkt, łącznie oferta uzyskała 95,00 pkt.
Jednocześnie informuje, że w niniejszym postępowaniu ważne oferty złożyli następujący Wykonawcy:
1) Biuro Inżynieryjne DOT Tomasz Dubiecki, ul. Lubomira 29A, 62-090 Mrowino (oferta nr 1), cena oferty brutto: 151.536,00 zł, skrócenie terminu wykonania zamówienia: 7 dni, oferta uzyskała w kryterium: cena - 40,09 pkt, skrócenie terminu wykonania zamówienia - 17,50 pkt, łącznie oferta uzyskała 57,59 pkt.
2) CEZAS Wiesław Halagiera, ul. Śląska 96, 66-400 Gorzów Wlkp. (oferta nr 3), cena oferty brutto: 124.121,76 zł, skrócenie terminu wykonania zamówienia: 14 dni, oferta uzyskała w kryterium: cena - 48,95 pkt, skrócenie terminu wykonania zamówienia - 35,00 pkt, łącznie oferta uzyskała 83,95 pkt..
3) F.P.H PROGMET Bogdan Urbańczyk, ul. Gliwicka 218, 43-190 Mikołów (oferta nr 5), cena oferty brutto: 166.000,80 zł, skrócenie terminu wykonania zamówienia: 16 dni, oferta uzyskała w kryterium: cena - 36,60, skrócenie terminu wykonania zamówienia - 40,00 pkt, łącznie oferta uzyskała 76,60 pkt.
4) Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Szkół „CEZAS" Sp. z o.o., Aleja Solidarności 15, 15-751 Białystok(oferta nr 8), cena oferty brutto: 158.424,00 zł, skrócenie terminu wykonania zamówienia: 9 dni, oferta uzyskała w kryterium: cena - 38,35 pkt, skrócenie terminu wykonania zamówienia - 22,50 pkt, łącznie oferta uzyskała 60,85 pkt.
W związku z powyższym na podstawie art. 94 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający zawrze umowę z Wykonawcą, którego oferta została wybrana, w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przekazania niniejszego zawiadomienia.
Zamawiający informuje, iż w niniejszym postępowaniu w części nr 2 - stoliki i krzesełka została wybranaoferta nr 8 złożona przez:
Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Szkół „CEZAS" Sp. z o.o.
Aleja Solidarności 15
15-751 Białystok
Cena wybranej oferty brutto wynosi: 65.223,21 zł,
Skrócenie terminu wykonania zamówienia: 21 dni
Uzasadnienie wyboru:
Zamawiający zgodnie z przyjętymi kryteriami wyboru ofert (cena - 60%; skrócenie terminu wykonania zamówienia - 40%) zawiadamia że, jest to najkorzystniejsza oferta w oparciu o podane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia kryterium wyboru spośród ofert nie podlegających odrzuceniu, oferta uzyskała w kryterium: cena - 60,00 pkt, skrócenie terminu wykonania zamówienia - 40,00 pkt, łącznie oferta uzyskała 100,00 pkt.
Jednocześnie informuje, że w niniejszym postępowaniu ważne oferty złożyli następujący Wykonawcy:
1) Biuro Inżynieryjne DOT Tomasz Dubiecki, ul. Lubomira 29A, 62-090 Mrowino (oferta nr 1), cena oferty brutto: 147.083,40 zł, skrócenie terminu wykonania zamówienia: 14 dni, oferta uzyskała w kryterium: cena - 26,61 pkt, skrócenie terminu wykonania zamówienia - 26,67 pkt, łącznie oferta uzyskała 53,28 pkt.
2) Eldor Sp. z o.o., ul. 1 Maja 21, 43-300 Bielsko - Biała (oferta nr 2), cena oferty brutto: 69.292,48 zł, skrócenie terminu wykonania zamówienia: 0 dni, oferta uzyskała w kryterium: cena - 56,48 pkt, skrócenie terminu wykonania zamówienia - 0,00 pkt, łącznie oferta uzyskała 56,48 pkt.
3) CEZAS Wiesław Halagiera, ul. Śląska 96, 66-400 Gorzów Wlkp. (oferta nr 3), cena oferty brutto: 66.469,20 zł, skrócenie terminu wykonania zamówienia: 16 dni, oferta uzyskała w kryterium: cena - 58,88 pkt, skrócenie terminu wykonania zamówienia - 30,48 pkt, łącznie oferta uzyskała 89,36 pkt.
4) Moje Bambino Sp. z o.o. Sp. k., ul. Graniczna 46, 93-428 Łódź (oferta nr 6), cena oferty brutto: 68.930,43 zł, skrócenie terminu wykonania zamówienia: 9 dni, oferta uzyskała w kryterium: cena - 56,77, skrócenie terminu wykonania zamówienia - 17,14 pkt, łącznie oferta uzyskała 73,91 pkt.
5) PRYMUS BIS s.c. Waldemar i Grzegorz Kubiak, ul. Przemysłowa 3A, 62-300 Września (oferta nr 7),cena oferty brutto: 66.594,66 zł, skrócenie terminu wykonania zamówienia: 0 dni, oferta uzyskała w kryterium: cena - 58,76, skrócenie terminu wykonania zamówienia - 0,00 pkt, łącznie oferta uzyskała 58,76 pkt.
W związku z powyższym na podstawie art. 94 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający zawrze umowę z Wykonawcą, którego oferta została wybrana, w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przekazania niniejszego zawiadomienia.