Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy we Wrześni
Menu góra
Strona startowa Biuletyn Informacji Publicznej Zamówienia publiczne Informacja o wynikach przetargów
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty na druk deklaracji, formularzy i innych druków na potrzeby Urzędu Miasta i Gminy we Wrześni oraz jednostek organizacyjnych - Informacja o wynikach przetargów, menu 168, artykuł 1951 - BIP - Gmina Września”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Informacja o wynikach przetargów

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty na druk deklaracji, formularzy i innych druków na potrzeby Urzędu Miasta i Gminy we Wrześni oraz jednostek organizacyjnych

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Zamawiający Gmina Września reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy Września zawiadamia o zakończeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego realizowanego w trybie przetargu nieograniczonego na druk deklaracji, formularzy i innych druków na potrzeby Urzędu Miasta i Gminy we Wrześni oraz jednostek organizacyjnych.

Na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. jedn. Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 ze zmianami) zawiadamia, że w niniejszym postępowaniu została wybrana oferta nr 7złożona przez:

Zakład Poligraficzny Stanisław Sitek T. i P. Sitek Sp. jawna

ul. Kościuszki 28

64-700 Czarnków

 

Cena wybranej oferty brutto wynosi: 6.827,73 otych,

Termin płatności faktury: 60 dni.

Uzasadnienie wyboru:

Zamawiający zgodnie z przyjętymi kryteriami wyboru ofert (cena - 60%, termin płatności faktury - 40%) zawiadamia że jest to, najkorzystniejsza oferta w oparciu o podane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia kryteria wyboru spośród ofert nie podlegających odrzuceniu, oferta uzyskała w kryterium: cena - 60,00 pkt, termin płatności faktury - 40,00 pkt, łącznie oferta uzyskała 100,00 pkt.

Jednocześnie informuję, że w/w postępowaniu wpłynęły poniższe ważne oferty:

1) ABAKUS Tomasz Brząkała, ul. Perłowa 7, 55-200 Oława - oferta nr 3 cena oferty brutto: 13.234,80 złotych, termin płatności faktury: 30 dni, punkty uzyskane w kryterium: cena - 30,95 pkt, termin płatności faktury - 40,00 pkt, oferta łącznie uzyskała - 70,95 pkt.

2) Spółdzielnia DOZÓR w Gnieźnie ul. Żwirki i Wigury 19 A, 62-200 Gniezno - oferta nr 9 cena oferty brutto: 10.461,15 złotych, termin płatności faktury: 30 dni, punkty uzyskane w kryterium: cena - 39,16 pkt, termin płatności faktury - 40,00 pkt, oferta łącznie uzyskała - 79,16 pkt.

W związku z powyższym na podstawie art. 94 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający zawrze umowę z Wykonawcą, którego oferta została wybrana, w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przekazania niniejszego zawiadomienia.

Metryka

sporządzono
2019-12-29 przez
udostępniono
2019-12-29 00:00 przez Zaworski Sławomir
zmodyfikowano
2020-09-17 12:33 przez Zaworski Sławomir
zmiany w dokumencie
ilość odwiedzin
562
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.