Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+7
Przejdź do menu bocznego Alt+8
Przejdź do mapy serwisu Alt+9
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy we Wrześni
Menu góra
Strona startowa Zamówienia publiczne Przetargi 2018
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych Urzędu Miasta i Gminy we Wrześni oraz jednostek organizacyjnych w 2018 roku - Przetargi 2018, menu 175, artykuł 6611 - BIP - Gmina Września”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Przetargi 2018

Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych Urzędu Miasta i Gminy we Wrześni oraz jednostek organizacyjnych w 2018 roku

Burmistrz Miasta i Gminy Września

 

ul. Ratuszowa 1

 

62-300 Września

 

 

 

 

 

ogłasza przetarg nieograniczony poniżej równowartości 221.000 euro

 

 

Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek

i urządzeń wielofunkcyjnych Urzędu Miasta i Gminy we Wrześni

oraz jednostek organizacyjnych w 2018 roku

 

 

 

Termin obowiązywania umowy: 31 grudnia 2018 roku

 

 

 

Formularz zawierający specyfikację istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami można odebrać w siedzibie zamawiającego: Września, ul. Ratuszowa 1 pok. Nr 13 lub pobrać plik zawierający siwz wraz z załącznikami poniżej treści ogłoszenia.

 

 

 

Wadium: 4.000 złotych

 

 

 

Otwarcie ofert nastąpi 2 lutego 2018 roku

 

w siedzibie Zamawiającego o godz. 10:00

 

 

 

Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 1 - biuro obsługi interesanta, do dnia 2 lutego 2018 r. do godz. 09:45.

 

Termin związania ofertą w niniejszym postępowaniu wynosi 30 dni od daty składania ofert.

 

 

 

Kryterium oceny ofert:

 

Cena - 60 %

 

Termin dostaw cząstkowych - 30%

 

Termin płatności faktury - 10%

 

 

 

Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych

 

pod numerem 510814-N-2018 w dniu 26.01.2018 r.

 

Metryka

data wytworzenia
2018-01-26
data udostępnienia
2018-01-26
sporządzone przez
Tomasz Koralewski
opublikowane przez
Zaworski Sławomir
ilość odwiedzin
61
rejestr zmian
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.