Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy we Wrześni
Menu góra
Strona startowa Biuletyn Informacji Publicznej Zamówienia publiczne Przetargi 2018
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego branży drogowej - Przetargi 2018, menu 175, artykuł 6596 - BIP - Gmina Września”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Przetargi 2018

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego branży drogowej

Burmistrz Miasta i Gminy Września

ul. Ratuszowa 1

62-300 Września

Ogłasza przetarg nieograniczony poniżej równowartości 221.000 euro na:

 

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego branży drogowej nad zadaniami:

Część 1 - Budowa drogi gminnej łączącej ul. Słowackiego z ul. Szosa Witkowska we Wrześni

Cześć 2 - Przebudowa skrzyżowania dróg gminnych - ulic Paderewskiego, Działkowców

i Słonecznej we Wrześni

Część 3 - Budowa parkingu wraz z drogami dojazdowymi i infrastrukturą towarzyszącą

w rejonie SSP Nr 1 we Wrześni

 

Termin realizacji usługi:

część 1 - termin wykonania robót do 31.07.2018 r.

część 2 - termin wykonania robót do 29.06.2018 r.

część 3 - termin wykonania robót do 31.07.2018 r.

 

Formularz zawierający specyfikację istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami można odebrać w siedzibie zamawiającego: Września, ul. Ratuszowa 1 pok. Nr 13 lub pobrać plik zawierający siwz wraz z załącznikami poniżej treści ogłoszenia.

 

Otwarcie ofert nastąpi 26 lutego 2018 roku

 

w siedzibie Zamawiającego o godz. 10.00

 

Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 1 - biuro obsługi interesanta, do dnia 26 lutego 2018 r. do godz. 09:45.

Termin związania ofertą w niniejszym postępowaniu wynosi 30 dni od daty składania ofert.

 

Kryterium oceny ofert:

 

Cena - 60 %

 

Dodatkowa ilość dni pobytu na budowie - 20%

 

Termin płatności faktury - 20%

 

 

Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych

pod numerem 519272-N-2018 w dniu 16.02.2018 r.

 

 

Metryka

sporządzono
2018-02-16 przez Monika Musielak
udostępniono
2018-02-16 00:00 przez Zaworski Sławomir
zmodyfikowano
2020-10-07 14:26 przez INTERmedi@ Administrator
zmiany w dokumencie
ilość odwiedzin
423
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.