Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy we Wrześni
Menu góra
Strona startowa Biuletyn Informacji Publicznej Zamówienia publiczne Informacja o wynikach przetargów
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Zawiadomienie o ponownym wyborze najkorzystniejszej oferty w postępowaniu na sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych Urzędu Miasta i Gminy we Wrześni oraz jednostek organizacyjnych w 2021 roku - Informacja o wynikach przetargów, menu 168, artykuł 7765 - BIP - Gmina Września”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Informacja o wynikach przetargów

Zawiadomienie o ponownym wyborze najkorzystniejszej oferty w postępowaniu na sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych Urzędu Miasta i Gminy we Wrześni oraz jednostek organizacyjnych w 2021 roku

 

Zawiadomienie o odstąpieniu Wykonawcy od podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego

oraz ponownym wyborze najkorzystniejszej oferty

 

Zamawiający, Gmina Września reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy Września zawiadamia, iż Wykonawca SIGMA Joanna Rąpała ul. Bałtycka 7/9, 74-500 Chojna, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza w niniejszym postępowaniu, odstąpił od podpisania umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego.

W związku z powyższym Zamawiający działając na podstawie art. 263 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t. jedn. Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 ze zmianami) dokonał ponownego badania i oceny ofert spośród ofert ważnych pozostałych w postępowaniu wykonawców i wybrał najkorzystniejszą ofertę tj. ofertę nr 5 złożoną przez:

 

PRINTEX Sp. z o.o. Sp.k.

Al. Piłsudskiego 105B

05-270 Marki

Cena wybranej oferty brutto wynosi: 184.794,33złotych,

Skrócenie terminu dostaw cząstkowych: 2 dni i krócej,

Termin płatności faktury: 30 dni.

Uzasadnienie wyboru:

Zamawiający zgodnie z przyjętymi kryteriami wyboru ofert (cena - 60%,skrócenie terminu dostaw cząstkowych –30%, termin płatności faktury - 10%) zawiadamia że jest to, najkorzystniejsza oferta w oparciu o podane w specyfikacji warunków zamówienia kryteria wyboru spośród ofert nie podlegających odrzuceniu, oferta uzyskała w kryterium: cena –60,00pkt,skrócenie terminu dostaw cząstkowych-30,00 pkt, termin płatności faktury – 10,00 pkt,łącznie oferta uzyskała 100,00 pkt.

 

Metryka

sporządzono
2021-03-17 przez
udostępniono
2021-03-17 00:00 przez Musielak Monika
zmodyfikowano
2021-03-17 12:01 przez Musielak Monika
zmiany w dokumencie
ilość odwiedzin
371
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.