Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy we Wrześni
Menu góra
Strona startowa Biuletyn Informacji Publicznej Zamówienia publiczne Informacja o wynikach przetargów
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty na przebudowę nawierzchni dróg gminnych wraz z unieważnieniem - Informacja o wynikach przetargów, menu 168, artykuł 5091 - BIP - Gmina Września”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Informacja o wynikach przetargów

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty na przebudowę nawierzchni dróg gminnych wraz z unieważnieniem

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Zamawiający Gmina Września reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy Września zawiadamia o zakończeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego realizowanego w trybie przetargu nieograniczonego na przebudowę nawierzchni dróg gminnych.

Na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 ze zm.) zawiadamia, że w niniejszym postępowaniu

w części 1 - nakładka asfaltowa w ul. Gospodarskiej w Kaczanowie została wybrana oferta nr 1 złożona przez:

Zakład Wielobranżowy „TRANS BRUK"

Marek Begier

ul. Wiosny Ludów 58

62-330 Nekla

Cena wybranej oferty brutto wynosi: 200.253,23 złotych

Skrócenie terminu wykonania zamówienia: 20 dni

Uzasadnienie wyboru:

Zamawiający zgodnie z przyjętymi kryteriami wyboru ofert (cena - 60%, skrócenie terminu wykonania zamówienia - 40%) zawiadamia że, najkorzystniejsza oferta w oparciu o podane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia kryteria wyboru spośród ofert nie podlegających odrzuceniu, oferta uzyskała w kryterium: cena - 60,00 pkt, skrócenie terminu wykonania zamówienia - 40,00 pkt., łącznie oferta uzyskała 100,00 pkt.

Jednocześnie informuję, że w/w postępowaniu w części 1 wpłynęła tylko jedna oferta.

W związku z powyższym na podstawie art. 94 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający zawrze umowę z Wykonawcą, którego oferta została wybrana, w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przekazania niniejszego zawiadomienia.

w części 3 - nakładka asfaltowa na drodze gminnej w Obłaczkowie dz. geod. Nr 84 została wybrana oferta nr 1 złożona przez:

Zakład Wielobranżowy „TRANS BRUK"

Marek Begier

ul. Wiosny Ludów 58

62-330 Nekla

Cena wybranej oferty brutto wynosi: 111.668,01 złotych

Skrócenie terminu wykonania zamówienia: 20 dni

Uzasadnienie wyboru:

Zamawiający zgodnie z przyjętymi kryteriami wyboru ofert (cena - 60%, skrócenie terminu wykonania zamówienia - 40%) zawiadamia że, najkorzystniejsza oferta w oparciu o podane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia kryteria wyboru spośród ofert nie podlegających odrzuceniu, oferta uzyskała w kryterium: cena - 60,00 pkt, skrócenie terminu wykonania zamówienia - 40,00 pkt., łącznie oferta uzyskała 100,00 pkt.

Jednocześnie informuję, że w/w postępowaniu w części 1 wpłynęła tylko jedna oferta.

W związku z powyższym na podstawie art. 94 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający zawrze umowę z Wykonawcą, którego oferta została wybrana, w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przekazania niniejszego zawiadomienia.

 

Zamawiający, Gmina Września działając zgodnie z art. 93 ust. 3 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 ze zm.) zawiadamia o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na przebudowę nawierzchni dróg gminnych w części 2 - nakładka asfaltowa na drodze gminnej w Słomowie dz. geod. Nr 110 prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego. Postępowanie zostało unieważnione na mocy art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

UZASADNIENIE

W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na przebudowę nawierzchni dróg gminnych w części 2 - nakładka asfaltowa na drodze gminnej w Słomowie dz. geod. Nr 110 wpłynęła 1 oferta złożona przez Zakład Wielobranżowy „TRANS BRUK" Marek Begier, ul. Wiosny Ludów 58, 62-330 Nekla, wartość oferty brutto: 144.972,72 złotych, skrócenie terminu wykonania zamówienia: 20 dni.

Zamawiający podczas publicznej sesji otwarcia ofert, zgodnie z art. 86 ust. 3 ustawy Pzp, poinformował o wysokości kwoty jaką zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (część 2), która wynosiła: 117.000,00 złotych brutto. Cena brutto najkorzystniejszej oferty, złożonej w niniejszym postępowaniu przekroczyła wielkość środków finansowych jakie zamierzano przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W związku z powyższym postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na przebudowę nawierzchni dróg gminnych w części 2 - nakładka asfaltowa na drodze gminnej w Słomowie dz. geod. Nr 110 zostało unieważnione.

Metryka

sporządzono
2016-10-26 przez Monika Musielak
udostępniono
2016-10-26 00:00 przez Zaworski Sławomir
zmodyfikowano
2020-10-01 14:07 przez INTERmedi@ Administrator
zmiany w dokumencie
ilość odwiedzin
240
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.