Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+7
Przejdź do menu bocznego Alt+8
Przejdź do mapy serwisu Alt+9
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy we Wrześni
Menu góra
Strona startowa Akty prawne i protokoły Protokoły z Komisji Rewizyjnej
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Protokół z posiedzenia Komisji Rewizyjnej z dnia 18 listopada 2020 r. - Protokoły z Komisji Rewizyjnej, menu 100, artykuł 7397 - BIP - Gmina Września”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Protokoły z Komisji Rewizyjnej

Protokół z posiedzenia Komisji Rewizyjnej z dnia 18 listopada 2020 r.



Protokół
z posiedzenia
Komisji Rewizyjnej
z dnia 18 listopada 2020 r.


Pkt 1
Przewodniczący Komisji Rewizyjnej, radny Ryszard Szwajca o godz. 9.12 otworzył posiedzenie Komisji. W posiedzeniu uczestniczyło 2 członków Komisji Rewizyjnej (załącznik nr 1).

Uczestnicy posiedzenia nie będący członkami Komisji:
Jolanta Kościańska, skarbnik Miasta i Gminy Września;
Jan Krotoszyński, naczelnik Wydziału Inwestycyjno Komunalnego;
Tomasz Koralewski, kierownik Referatu Zamówień Publicznych;
Jarosław Kowalewski, radny Rady Miejskiej;
Anita Grabarek, młodszy referent  w Biurze Rady;


Pkt 2
Przewodniczący Komisji Rewizyjnej, radny Ryszard Szwajca przedstawił porządek obrad Komisji Rewizyjnej (załącznik nr 2).


1. Otwarcie posiedzenia.
2. Przedstawienie i przyjęcie porządku obrad.
3. Rozliczenie rzeczowe i finansowe budowy I etapu obwodnicy Wrześni.
4. Wolne głosy i wnioski.
5. Zakończenie posiedzenia.



Komisja Rewizyjna w obecności 2 radnych jednogłośnie przyjęła porządek obrad.


Pkt 3
Przewodniczący Komisji Rewizyjnej, radny Ryszard Szwajca poprosił, Jana Krotoszyńskiego, naczelnika Wydziału Inwestycyjno Komunalnego o przedstawienie materiałów dotyczących rozliczenia rzeczowego budowy pierwszego etapu obwodnicy Wrześni.

Jan Krotoszyński, naczelnik Wydziału Inwestycyjno Komunalnego omówił rozliczenie rzeczowe budowy pierwszego etapu obwodnicy Wrześni (załącznik nr 3).

Przewodniczący Komisji Rewizyjnej, radny Ryszard Szwajca poprosił, Jolantę Kościańską, skarbnika Miasta i Gminy Września o przedstawienie materiałów dotyczących rozliczenia finansowego budowy pierwszego etapu obwodnicy Wrześni.

Jolanta Kościańska, skarbnik Miasta i Gminy Września przedstawiła zestawienie faktur rozliczeń finansowych budowy pierwszego etapu obwodnicy Wrześni (załącznik nr 4).


Komisja Rewizyjna sprawdziła wyrywkowo faktury, nie wnosząc uwag, co do ich zgodności ze stanem faktycznym.

1. Zakład Ogólnobudowlany MARBUD M&Z Waszak
    Faktura Nr 011/2019  z 01.03.2019      na kwotę                                              1980,00 zł
2. BD KASPRZAK Sp. z o.o. z 30.09.2019  na kwotę                                         507 148,77 zł

Obecni członkowie Komisji Rewizyjnej nie wnoszą uwag do kontrolowanych faktur.

Przewodniczący Komisji Rewizyjnej, radny Ryszard Szwajca zapytał, Jolantę Kościańską, skarbnika Miasta i Gminy Września, ile wynosi suma wszystkich pozycji obejmujących pierwszy etap budowy obwodnicy?

Jolanta Kościańska, skarbnik Miasta i Gminy Września odpowiedziała, że według dokumentów OT suma wszystkich pozycji wynosi 16 674 701,87 złotych.

Komisja Rewizyjna stwierdziła, że środki finansowe, które wynoszą w sumie 16 674 701,87 zł, są zgodne z wartością wykazaną w pozycjach faktur dotyczących wszystkich pozycji wykazanych w pierwszym etapie budowy obwodnicy.

Członkowie Komisji Rewizyjnej akceptują sposób kontroli faktur dotyczących pierwszego etapu budowy obwodnicy.

Radny Jarosław Kowalewski zapytał, czy efekcie finalnym zostało wydanych mniej środków?

Jan Krotoszyński, naczelnik Wydziału Inwestycyjno Komunalnego odpowiedział, że tak. Wyjaśnił, że część zrealizowanego zadania przechodzi na majątek różnych instytucji.

Radny Jarosław Kowalewski zapytał, jak został rozliczony udział przedsiębiorców?

Jan Krotoszyński, naczelnik Wydziału Inwestycyjno Komunalnego odpowiedział, że zgodnie z umową przedsiębiorcy płacili bezpośrednio wykonawcy, nie przechodziło to przez budżet Gminy.

Radny Jarosław Kowalewski zapytał, czyj majątek to zwiększa?

Jan Krotoszyński, naczelnik Wydziału Inwestycyjno Komunalnego odpowiedział, że Gminy.


Pkt 4
Zastępca Komisji Rewizyjnej, radny Radosław Garbarek zaproponował, by komisja przygotowała  Plan Pracy na rok  2021 (załącznik nr 5).

Komisja Rewizyjna ustaliła Planu Pracy na 2021 rok.

Przewodniczący Komisji Rewizyjnej, radny Ryszard Szwajca podziękował zebranym za przybycie na posiedzenie oraz że nie ustala terminu następnego posiedzenia.


 
Pkt 5
Wobec wyczerpania porządku obrad Przewodniczący Komisji Rewizyjnej, radny Ryszard Szwajca o godz. 10:20 zamknął posiedzenie Komisji. Protokół zawiera 4 ponumerowane strony. Wszystkie załączniki znajdują się do wglądu w Biurze Rady Miejskiej w Urzędzie Miasta i Gminy Września.

 

 


Przewodniczący Komisji Rewizyjnej

/-/radny Ryszard Szwajca


Zastępca Komisji Rewizyjnej

/-/radny Radosław Garbarek


Protokolant

/-/Anita Grabarek

Metryka

data wytworzenia
2020-11-27
data udostępnienia
2020-11-27
sporządzone przez
Grabarek Anita
opublikowane przez
Kasprzak Agnieszka
ilość odwiedzin
16
rejestr zmian
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.