Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy we Wrześni
Menu góra
Strona startowa Biuletyn Informacji Publicznej Rada Miejska we Wrześni Protokoły z Komisji Protokoły z Komisji Rewizyjnej
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Protokół 14 - Protokoły z Komisji Rewizyjnej, menu 100, artykuł 590 - BIP - Gmina Września”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Protokoły z Komisji Rewizyjnej

Protokół 14

Protokół

  Komisji Rewizyjnej

z posiedzenia

w dniu 11 kwietnia 2002 roku

 

 

 

Pkt. 1

 

 

Przewodniczący Komisji radny Karol Wójcik o godz. 13.00 otworzył posiedzenie Komisji.

Zgodnie z listą obecności (załącznik nr 1) w posiedzeniu uczestniczyło 6 członków Komisji, co stanowiło quorum pozwalające podejmować prawomocne decyzje.

 

Goście:

 

n    Ryszard Szwajca - wiceburmistrz;

n    Alfred Bogucki - skarbnik;

n    Grażyna Filipiak - naczelnik wydziału inwestycyjnego;

n    Jan Krotoszyński - naczelnik wydziału ds. wsi i ochrony środowiska;

n    Bogumił Kwiatkowski - inspektor wydziału komunalno-mieszkaniowego.

 

Komisja jednogłośnie przyjęła zaproponowany przez Przewodniczącego Komisji porządek obrad (załącznik nr 2).

 

Porządek obrad:

 

1.    Otwarcie posiedzenia.

2.    Zaopiniowanie sprawozdania z wykonania budżetu Miasta i Gminy Września w 2001 r.

3.    Wolne głosy i wnioski.

4.    Zamknięcie posiedzenia.

 

Pkt. 2

 

Grażyna Filipiak naczelnik wydziału inwestycyjnego przedstawiła:

n    informację dotyczącą inwestycji realizowanych w 2001 r. (załącznik nr 3);

n    zadania inwestycyjne na rok 2001 - sprawozdanie finansowe (załącznik nr 4).

Ponadto Grażyna Filipiak wyjaśniła od powiadając na wnioski komisji, że Urząd nie posiada wiedzy, czy wykonawcy inwestycji w zakresie kanalizacji wynajmowali firmy, które brały udział w przetargach na te inwestycje, jako podwykonawców.

 

W związku z przedstawionymi informacjami radni poprosili o sporządzenie zestawienia tabelarycznego inwestycji w roku 2001, które w poszczególnych rubrykach ma zawierać:

n    nazwa zadania;

n    planowane nakłady w budżecie;

n    kosztorys ślepy;

n    data przetargu oraz przetargowa cena zadania;

n    data podpisania umowy;

n    końcowa zapłacona kwota za wykonanie zadania wraz z informacją dlaczego wystąpiły roboty dodatkowe, jeśli takie były i na jaką kwotę;

n    termin odbioru inwestycji;

n    termin zapłaty za wykonanie inwestycji.

 

Komisja rewizyjna wnioskuje o sporządzenie zestawienia tabelarycznego inwestycji w roku 2001, które w poszczególnych rubrykach ma zawierać:

n    nazwa zadania;

n    planowane nakłady w budżecie;

n    kosztorys ślepy;

n    data przetargu oraz przetargowa cena zadania;

n    data podpisania umowy;

n    końcowa zapłacona kwota za wykonanie zadania wraz z informacją dlaczego wystąpiły roboty dodatkowe, jeśli takie były i na jaką kwotę;

n    termin odbioru inwestycji;

n    termin zapłaty za wykonanie inwestycji.

 

Jan Krotoszyński naczelnik wydziału ds. wsi i ochrony środowiska przedstawił:

n    plan finansowo-rzeczowy sołectw w 2001 r. (do wglądu w wydziale);

n    kopie rachunków sołectw w 2001 r. (do wglądu w wydziale).

 

Bogumił Kwiatkowski inspektor wydziału komunalno-mieszkaniowego, odpowiadając na wnioski komisji wyjaśnił, że wypłacane dodatki mieszkaniowe nie są korelowane z przyzwaniem pomocy z OPS-u, ale Urząd ma świadomość tego, że niektórzy pobierający dodatek mieszkaniowy otrzymują także pomoc finansową z OPS-u.  Od 1 stycznia br. są prowadzone wywiady środowiskowe przez pracowników OPS na zlecenie Urzędu u osób, które składają wnioski o przyznanie dodatku mieszkaniowego.

 

Komisja zapoznała się z następującymi dokumentami:

n    informacja dotycząca MiG Września w Targach Invest City (załącznik nr 5);

n    informacja nt. kosztów udziału MiG Września w Targach Inwest City oraz wykaz zapłaconych odsetek z tytułu nieterminowej zapłaty należności (załącznik nr 6);

n    zestawienie sprawozdań  rocznych z wykonania planów finansowych zakładów budżetowych za rok 2001 r. - przedszkola (załącznik nr 7);

n    uchwała nr XLII/293/01 Rady miejskiej we Wrześni z dnia 29 czerwca 2001 r. w sprawie: zmieniająca uchwałę z dnia 29 grudnia 2000 r. w sprawie budżetu na rok 2001 (załącznik nr 8).

 

Pkt. 3

 

Termin kolejnego posiedzenia - 15 IV 2002 r. godz. 13.00.

 

Pkt.  4

 

Wobec wyczerpania porządku obrad Przewodniczący Komisji o godz. 15.30 zamknął posiedzenie.

Protokół zawiera 3 ponumerowane strony.

Wszystkie załączniki znajdują się do wglądu w Biurze Rady Miejskiej w Urzędzie Miasta i Gminy we Wrześni.

 

Protokolant:                                                                                    

Przewodniczący

Robert Klimczak

/-/                                                                                                      

Komisji Rewizyjnej

radny Karol Wójcik

/-/

Metryka

sporządzono
2003-05-13 przez Michał Lipiecki
udostępniono
2003-05-13 00:00 przez Zaworski Sławomir
zmodyfikowano
2020-10-19 09:27 przez INTERmedi@ Administrator
zmiany w dokumencie
ilość odwiedzin
752
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.